CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 21, 2009

yesssss...weekend aku terisi lagi!!!

Time2 shortsem camni mmg boring.especially time weekend. tapi mujur la bagi aku sbb every weekend aku msti ada je pgrm yang aku nak attend.mgu lps gi Sg Chongkak kat Hulu Langat, training for facilitator and mgu ni plak gi Batu 12, Kg org asli wat pgrm Desa Wawasan... sebenarnya aku ni walaupun agak pemalas nak bergerak time cuti tapi kalau orang ajak outdoor activity aku msti excited lbh2 lagi activity tu melibatkan dakwah org asli... jadi seronok bile dengar makin ramai org asli yg peluk islam... Alhamdulillah. lagi pulak org yg pergi pgrm ni biasanya bkn jenis yang 'penggeli'. ye la nak masuk kg org asli, nak main dengan ank2 org asli, lawat rumah diorang, tak semua orang blh buat. ramai je kwn2 aku yang wat muka tak sanggup bila aku jak gi rumah org asli. tapi faktor ni la yg ikat aku dlm titian asli sbb aku suka berprgm dengan org yg btul2 ikhlas and tak hipokrit, and dengan org yg sanggup buat ape saja demi perjuangan...ibarat kata pepatah yang patah: Tiada karpet merah dalam perjuangan!!!

0 comments: