CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 2, 2009

Stadium Cap Ayam!

Pagi ni aku dpt satu msg yg agak simple dari kakakku tapi mampu buat dahiku berkerut seribu.Msgny berbunyi begini: "Slm,R***, bumbung stadium baru runtuh. aku on the way nk gi tengok. jap gi aku ato gmbo." Aku hanya mampu bls: "wslm,oh yeke teruk x? ok ato gmbo segera deh" n x lame pastu aku dpt satu mms... ni la gambarnya. Stadium Sultan Mizan, yg baru je dirasmikan tahun lps bersempena SUKMA.

entah mcm mana bumbungnya blh jatuh sampai cmtu skali. diorang juz guna gam or salotap jeke?dengar kata stadium ni mencecah belanja RM300-+juta. kalu betul la byk tu xkan xckup nk beli bahan yg brmutu skit. and dengar citer lagi contructor bumbung tu org Korea. Import bkn main jauh contructor tapi bumbungnya juz tahan setahun. baik suruh Pak Mat or Pak Abu je pasang atap zain(hahaha.ni nk wat lawak je)

Nasihat aku kpd penduduk sekitar stadium n penduduk Kg Duyong(juz nk glemerkn Kg sendiri), sila jauhi stadium...Klau bumbung blh runtuh, x mustahil bahagian lain pun akn ikut jejak langkahnya... X SELAMAT!!!!!!!

0 comments: