CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 8, 2009

Aku dah tau dah!

Dah hampir seminggu lps kejadian bumbung stadium sltan mizan runtuh tapi sampai sekarang x tau la ape punca sebenar. Mungkin ada yg tau mungkin tak. Ada yg bagi alasan logic ada tak. Tapi aku rasa aku dah tau punca utamanya. Tupun lps dpt mms dari adikku.Agak mengejutkan dan tak disangka2.Kpd Yg tak tau, nk tau x? ni la sbbnye:
so ape pendapat korang? tak sangka kan? rupa2nya pagi kejadian tu ada raksasa yg nk serang kampung aku n ultromen berjaya menewaskannya walaupun meninggalkan kesan yg agak merugikan tapi better la kan. kalau x mesti raksasa tu dh bermaharajalela.
yg mengelirukan aku sekarang ialah siapakah ultromen tu? adik aku ke?maybe...banggenya... or maybe kawan adik aku, entahla...

0 comments: